Shtastliveca Sofia delivery
0 0 0
гр. София, бул. Витоша 27
024411155
Средна стойност :
0 0 0
гр. София, бул. Витоша 27
024411155
Средна стойност :
Ресторант Щастливеца в София на булевард Витоша 27 е разположен в идеалния център на града. Стилистиката на ресторанта носи запазената марка на веригата - изискан и уютен с ретро усещането на старите градски интериорни решения.
всичко
Въвеждане на emailза копие от поръчката и плащане online.
ok
On line payment
Online payment;Order copy to email.
Кюфтетата бяха много хубави, но салатата ми не дойде, въпреки че е хваната в сметката и фигурира в касовия бон.
Моля сложете опция за плащане с карта
The UX is not very good
Very poor usability! 1) I cannot login - it always tell me that my login is incorrect, I tried to recover my password, but I never receive emails with password recovery. 2) When I order - I need to click Order multiple times, even when I selected everything - I still need to click order button multiple times.
с възможност за плащане online навигацията е неудобна особено на desktop, през категориите не се навигира лесно
На пръв поглед се виждат опциите за Футпанда и Тейкауей. Може да е по-видима опцията за TouchMenu.
Google translate can’t translate the menu (on mobile)
Благодаря , че бележката ми от вчера сте я приели и в момента виждам движение по поръчката , без да се налага да чакам намясто или навън до получаването ѝ .
Ако се показва приблизително време, оставащо до доставката
Възможност и за Online плащане.
Последният път не ми донесоха едно ястие, а ми го бяха таксували. Няма предвидено място в платформата за връзка с мястото за поръчка в подобни случаи.
За сега нищо
да има опции за плащане с карта или през Ипей
не можем да поръчаме едновременно от магазина и ресторанта
Нали беше безплатна доставка, измамници???
Online payment. Low delivery rates.
Да се обогати менюто, може би, но вероятно обстоятелствата в момента, нямате възможност да покриете цялото меню, така че евентуално по-нататък бих го препоръчала :)
Online payments. Copy if order to email.
Online payment. Online payment.
Прекрасни сте! Лесно и функционално! Благодаря!
Автоматична локация на адреса
Online payment. Copy of order to mail.
Online payment. Copy of order to email.
Наистина много добро ! Изключително лесно стана поръчката , на друго място никога не е било така .
Да има снимки на ястията.
Перфектни!
Има разминаване в адресите на ресторантите, посочени в локациите.
Да има основно съдържание на всяко ястие.
Не отчита, че дадена поръчка се прави за следващ ден и изисква да се въведе час като за днешен.
Да се предвиди възможност за онлайн разплащане
Може би поради естеството си, някои любими неща от менюто не се предлагат тук.
За сега нищо.
Може да направите опция за плащане с кредитна карта и ще сте най-доброто онлайн меню.
Моля в секция "Региони" да добавите ж.к. "Слатина"
Би било удобно да се получава имейл с потвърждение на поръчката, в която да се вижда дължимата цена и списък на поръчаната храна.
Да има повече снимки
Как мога да си следя развитието на поръчката “на графиката по-долу’, след като приготвянето и доставката отнемат много повече време отколкото Touch Menu-то позволява да се следи?
Много често забравям последното потвърждение
Има един недостатък - не се получава потвърждение по мейл, че поръчката е приета. Няма и данни за статуса на поръчката.
Поръчката се губи, след като изтече сесията на братузъра. Хубаво е да се праща мейл, примерно на мен предният път ми беше забравено ястие и не можах да го потвърдя...
Навигацията между различните ястия
Възможност за следене статуса на направената поръчка, до получаването и :)
Payment connection.
Бързи, експедитивни и най-вече вкусно!
За сега всичко е ОК! Но не е зле да има хартиени салфетки.
Да запазва данни за доставка, за да не се налага всеки път да се въвеждат.
да се плаща и онлайн директно
По удобен интерфейс за всички продукти в менюто.
Въвеждане на избор за плащане с карта.
За сега всичко е идеално.
След тази поръчка повече никога няма да вляза във Ваш ресторант. 1ч по-късно, всичко е студено и оправданието е че има задръстване. 20.00
Трябва да има вариант да помни адреса, а не да го въвеждам всеки път, тракингът на поръчката не работи, малко е объркващ интерфейсът
Може да добавите тотал на сумата за плащане в екрана, на който се вижда статуса на поръчката
пица
След натиска за направата на поръчката , сайта не се refresh-ва и не си сигурен , поръчката направена ли е или не.
Да се изпраща имейл с потвърждение на поръчката.
Не успях да намеря начин да платя с кредитна карта.
Храната е супер, но чакането на поръчка повече от час ме кара да не поръчвам повече. Живея на 5 минути от ресторанта все пак!
Доставката е много бавна всеки път.
Да се добави онлайнплащане
Да се намали цената на доставка
да се опиат начините на плащане
Да е по-лесно да се правят корекции за всяко конкретно ястие, какво да се отстрани.
Радвам се на възможността за доставка, но в ресторант и с приятели си е друго. Сега по - скоро се опитвам да подкрепя заведенията , който харесвам за да имат възможност да задържат персонала си
Нямам забележки!
Страшни сте!!!
Да се плати с карта online
При връщане от меню Никулден назад към общото меню попадам на прозорец доставка или вземане на място. Чак като затворя прозореца виждам, че всъщност изборът ми е запаметен.Това малко ме обърка за момент.
Да се получава имейл с потвърждение на поръчката.
Нищо.
Повече безмесни и веган ястия, моля! Менюто е яко орязано, освен това ястията за постещи са много малко
липсват много неща от реалното меню, които редовно сме поръчвали преди. ако човек не е боравил със сайтове за поръчки преди, много трудно може да открие как да се върне назад в менюто.
Статусът на поръчката не може да се проследява след известно твърде кратко време. Навигирането в менюто е трудно и неинтуитивно. Връщането назад изисква подготвяне на нова поръчка.
След поръчката не се виждат детайлите, часа, сумата.
да получавам мейл, след направена от мен поръчка
TouchMenu е най-лошата платформа, която съм използвал някога. При натискане на бутон "назад" в самата платформа не просто дава назад, а трие поръчката и иска отново да бъде зададена информация за доставка. Не дава никакво потвърждение по поща или като номер за поръчката, което да ми помогне да я проследя при нужда. Контактите при проблем са тези на TouchMenu в Кейп Верде, а не контактите на ресторанта, от който поръчвам!? Като цяло изглежда и се усеща като много много зле скалъпена платформа. Относно самата концепция за доставки по домовете - супер, няма забележки.
Плащане с карта, няма опции за начин на плащане
Малко трудно се разбира, че трябва да натиснеш върху цената за да поръчаш. По-подходящо е да има бутон "Добави в количка". Поръчката дойде след два часа-трябва предварително да има информация за по-дългия период на чакане.
След направена поръчка , не може да се види сумата и поръчката, това би било хуабво да е възможно.
Нищо
Да виждам данните, които са попълнени към поръчката, за да съм сигурна, че не съм изпуснала нещо.
Интерфейсът не е много интуитивен и дори след направена регистрация иска повторение за адрес за доставка.
Daily recommendationsfrom the menu; profile recommendations
Сайта е без коментар, пълен шит, не може да се поръчва!!! Отделете малко време и го направете удобен за поръчки!
Чудесни! Успех:)
Лайк бутона за фб е доста досаден през мобилно приложение и пречи да се разгледа менюто
електронно плащане с карта